förhållande med en cykel

att spinna har jag njutit av i årtal.
att sitta där på cykeln och låta ens tankar bara fara iväg till ingenstans, den ultimata avkopplingen från allt ,inte en tanke kunde jag hålla fast i mer än några sekunder.
spinningen har fått mig att överleva fanns inget att hålla i så fanns min cykel där och väntade, utmanade mig  och den krävde absolut ingenting annat  av mig än att jag gav allt!
nu har vår relation förändrats, jag sitter på cykeln ger allt och min hjärna jobbar på högvarv, mina tankar far inte i väg utan min koncentration är total likaså min kreativitet.
på cykeln är jag mästare och kan allt!!!

japp jag älskar min cykel!!    den hjälper dessutom mig att jobba bort de kalorier som whiskyn ger mig,
det man vinner på karusellen förlorar man på gungan (eller var det tvärtom??)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0