överlevt




japp, jag överlevde min natt som singel, knappt men i varje fall överlevde.
någon klok singel sa "passa på att njuta av ensamheten, gå runt i huset och njut" den singel har en liten fin lägenhet som man kan njuta av genom att sitta i soffan och njuta med uppsikt över hela lägenheten.  jag har lite mer oöverblickbara ytor med massor av ställen där både tjuvar och galna grannar kan gömma sig.
natten flöt genom att jag låg i min  Vila säng, katanan låg tryggt under, larmet var på, i ena handen hade jag ett glas med Cao Ila, i den andra hade jag telefonen för att snabbt kunna ringa till den lilla fina hotellägarinnan med det fina lilla hotellet i den fina lilla orten ifall ensamheten blev för övermäktig.
på morgonen lyckades jag rumla upp och dra igång larmet så var jag inte vaken så vaknade jag av tjutet och av larmfirman som ringde och undrade om allt var ok?
"ja, jag har överlevt, knappt men i varje fall överlevt" 
 
nope, singellivet är inget för mig, jag ser gärna att jag har en inchekning på mitt hotell eller att få vara inchekad hos en fin liten hotellägarinna på hennes fina lilla hotell på en fin ort




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0