tröttttt..................



att vara singel (pappa) är såååå slitsamt ibland
jag fick förmaningen av ena sonen att vi nu måste skärpa till oss med matlagning
"vi kan inte leva på junkfood, se hur vi ser ut!!"  
i dag ligger kycklingen (sist var den färdiggrillad) i ungnen och riset ska snart i  grytan, tack och lov vet de inte om att under min singelkväll bestod middagen av chips och cola för då var jag ännu tröttare än idag.

jag borde städa.....
jag borde tvätta.....
jag borde sortera bort skräpet.....
jag borde tvätta bilen.......
jag borde klippa gräset......
jag borde rensa i trägården.........
jag borde vara mer hemma......


idag orkar jag inte det enda jag kommer att orka är att gå på guidad meditation, bli guidad till en timmes djup sömn medan andra blir guidade till resor i sitt inre,  jag sover tungt, tungt och stör de andra i deras resor med min tunga andning men jag har vett nog att lägga mig långt ner i hörnet för att störa deras resor så lite som möjligt.
någon gång ska jag försöka vara vaken för att få ta en gratis resa...




Kommentarer
Postat av: en resande själ med 12:an i 6:an och 9:an i själen

Man kan också langa upp ett par laxar och ta sig till NY

2009-08-20 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0