i did it





ja, nu är det gjort.
mycket vånda och lidande men jag fick mitt märke.
Bamse!
Bamse och jag besegrade allt vad spruträddsla heter.
men jag hade honom framför mig  som målbild för att ta mig igenom och han gav mig styrka, kan Bamse så kan jag tänkte jag hela tiden (eller kanske han inte har???)
hur många män i går ut med Bamsebild efter en vaccination men det var inget snack, jag var värd att få honom tyckte personalen och var nog glada att bli av med mig och Bamse.
nu ska vi inte tala om kollegan som nästintill fick bäras ut och som nog ligger utmattad och helt utslagen hemma nu, förmodligen de närmaste dagarna också om hon överhuvudtaget fortfarande lever.
visst lite orolig blev jag när jag fick höra talas om att den skulle ges i skinkan
"shit, jag som har en ofrivillig tatuering där" men tur nog så var det inte så.

nåja, man kanske skulle fira sin seger med en drum Glenlivet Nadurra (non chill filtered) som sonen införskaffade åt mig på sin lilla tripp i helgen, vi får se och återkomma om den.

annars blir det budgetarbete november, vad skall prioriteras, mat, toapapper eller nöjen?
måste försöka få ihop det här på ett bra sätt så att förfallet inte blir helt uppenbart

Kommentarer
Postat av: naturläkaren

Aj,aj mycket får man stå ut med för att hålla sig kry.Bamse kan få vem som helst att vilja gå till doktorn.

Man kan tugga björklöv också,baka näringsriktigt barkbröd, eller varför inte plocka frusna rönnbär fulla med c-vitamin. Mumma för en sjukling. Det främjar dessutom både hälsan och hållbar utveckling.

2009-10-29 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0