attityd




allt handlar om attityd!

-grannar och barn gillar just nu Prince och "little red corvett" på högsta volym om och om igen (förra veckan lärde de sig gilla santana)
-sommaren räcker september ut (därför har vi lite kallt i huset)
-vi tar ansvar för ett hållbart samhälle och tänker på kommande generationer (jag kör i skytteltrafik till återvinningen med minsta pappersbit)
-jag är singel (hur många dagar till ska jag stå ut utan min hotellgäst?)

-just nu ser jag inte (och därför ser jag inte att jag bor i disken på en större restaurang)

-jag är störst, bäst och vackrast (yeah!!)


Igår kvällens 14-åriga Oban?




Färg: Gyllene som drar mot bärnsten
Doft: småsten på stranden? havsluft, frisktorv och lite malt
Kropp: Fast, len, en aning seg
Smak: Förförande delikat i början, parfym, en liten smak av fruktig tång sedan lätt vaxig, blir rökig, torr
Eftersmak: Aromatisk, len aptitlig
Gurun ger den 79p

den mannen har välutvecklade doft- och smaklökar! har ni doftat och smakat på något som är som småsten på stranden, seg, fruktig tång och lätt vaxig?  inte! prova då en 14-årig Oban!

mig gav den smak av en underbar helg i Smögen, det var då den flaskan inköptes men det beror nog inte på mina smaklökar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0