hjälp!





just nu är jag så trött, trött på allt!
är det höstdepressionen som kommer (har missat den tidigare isf)

jag tycker nog att jag under ganska lång tid varit ganska duktig:
-en duktig singel under månader när livet var upp- och nedvänt
-duktig på att sova (sov inte men iaf låg) ensam i min säng
-duktig som tagit hand om barnen (såg till att de fick mat iaf även om det var junkfood)
-duktig på att hålla ordning i  huset (allt hamnade i garaget)
-städa efter alla
-duktig idiot på jobbet
-duktig gymmedlem
-njöt av god whisky

nu orkar jag inte känner mig som en gubbe som snart tappat lusten:

-en urusel singel sedan månader tillbaka (falsk marknadsföring)
-vill inte sova utan hotellgäst eller att vara hotellgäst
-hatar att laga mat även om jag gör det
-hatar att städa upp
-att arbeta tar sådan tid att jag inte hinner annat
-var ligger gymmet?
-whisky?


hjälp!

Kommentarer
Postat av: .....

Ett par dagar på hemlig ort är att rekomendera i ett sånt läge...

2009-09-10 @ 13:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0