life is





strange, iaf väldigt annorlunda mot hur det var, och ibland undrar man om man ska vakna och undra vad det var som hände med det lilla livet, att hamna på jorden igen från sin lilla ulliga moln tillvaro.
hade en skön dröm häromnatten, kom körande i min stora bil, var trött och kände mig frånvarande i en skarp kurva gasade jag på medveten om att jag inte skulle klara av att hålla bilen på vägen.
Och det gjorde jag inte, jag voltade ut terrängen snurrade och voltade runt, satt där i min bil och funderade mendan bilen for runt tog beslutet om att åtminstone ta på mig bältet och la mig ner för att lugnt vänta på vad som skulle komma, antingen dör jag, blir svårt skadad eller så går allt bra tänkte jag,,,
vaknade med en skön känsla utan att få vara med om slutet.

min nummeroligiska drömtydande hotellgäst tydde drömmen i ett nafs, hur underbart är det inte att ha en drömtydande nummerräkande hotellgäst vid sin sida och jag kan ju undra hur jag klarat mig i mitt liv tidigare?

yes life is strange och helt underbart oförutsägbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0