orka






japp, man kan undra hur länge man ska orka vara igång varenda fredag, lördag, tack och lov kommer söndagen som en buffert mot arbetsveckan och idag har söndag varit en riktig söndag dvs en riktigt biblisk vilodag, tog oss ur bingen vid 17:00
och föresten, vad skulle jag gjort uppe en söndag mitt i november när solen har flyttat söderut och kranen ute står helöppen, höststädat i trädgåren kanske?
jo det hade varit något det, kanske varit småtrevligt social mot grannarna som febrilt städar udan skiten som snart ska ut igen, nope tacka vet jag att softa med hotellgäster, tar man inte hand om sina gäster vet man ju att risken är stor att de inte återkommer

lite tonårsaktigt är det, skönt tonårsaktigt och riktigt befriande, tonåringarna suckar och skakar på huvudet inte ens de orkar i samma tempo och inte orkar de heller ligga i sängen till 17:00
men alla har ju inte en vila säng och en hotellgäst och ffa en hotellgäst som kan sova mer än tonårsbarn kan så även jag hamnar i lä.

nope det är bara att passa på att njuta, njuta av livet
whisky, jo en drum klockan fyra på morgonen skall nog
inte recenseras

Kommentarer
Postat av: nöjd hotellgäst

förträfflig service som vanligt.

Önskar boka måndagen 23 till 24 november.

Samma, rum, samma säng, samma sällskap om det går för sig.

Kan dock avstå från en drum whisky vid fyrarycket på morgonen. Arbtesveckan signalerar någon form av samhällsanvar och att bidra till att landet inte hamnar i större ekonomisk kris än vad nuläget redan är...

2009-11-23 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0