hämnd



glad i hågen (nåja inte överdrivet men iaf steg upp) steg jag upp i morse för att göra mig en god latte
"har du tatuerat dig?" frågade sonen förvånat
"nej inte än" var mitt svar
"aha, men du har något skrivet på ryggen"

jodå, visst är jag tatuerad på ryggen, det skedde under natten medans jag sov tungt.
ringde den förmodade skyldige som tidigt på morgonen klagade över att hon sovit dåligt
"sovit dåligt, jag förstår varför, du har varit strängt upptagen!"
"har du hittat dom?"
"dom?"

jodå, jag hittade DOM!  ännu ett skäl till att inte "orka" ta sig till gymmet.

hämnd planeras!

 


Kommentarer
Postat av: alec

haha vadå än du sa ju att du inte skulle tatuera dig :P

2009-10-27 @ 13:57:17
Postat av: tatueraren

Ville bara att din inersta önskan skulle uppfyllas, he, he

2009-10-28 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0