kulor




japp, nu snackar vi kulor och kulor att hänga i granen när den ska upp
fast jag skiter nog totalt i granen i år, brukar vattna den med whiskey men i år kommer jag inte att dela quichebar med en djävla gran som ändock kommer att sura och barra.
nope, den här julen kommer jag att hålla hårt i whiskeyn och bara dela den med utvalda gäster.
reser jag bort så får jag gömma quichebaren man vet ju inte om det råkar halka in en granne som har dålig koll på både det ena och det andra och då får man vara försiktig för vips kan saker försvinna som man trodde man hade lite koll på. 
tomtar ska man också akta sig för man vet inte vem som döljer sig bakom masken är tomten  lite längre ,slapp i hullet och omotiverat infjäskande så kasta ut skiten för då har tomten baktankar och är ute efter dina julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0