1ruk





ibland blir saker inte som man tänkt sig en planerad trevlig kväll på en bar i city med påföljande dansande blev en resa mellan olika hotell, sovande i soffor, vak och slit.
funderar stark på att fixa mig en liten etta (klarar mig utan kök ett kokskåp räcker) där bara jag och möjligen en liten gäst får plats.
jag min säng, quichebar,fåtölj, JURA Ena3, stereo och en gäst, kunde livet bli bättre?
huset får bli kollektiv boende för tonårsbarn, unga vuxna och hotellgästs tonårsbarn och tonårsbarnens vänner, unga vuxnas vänner och hotellgästs tonårsbarns vänner.
jag har ändå ingen koll på vem som kommer och går och vem som sover i soffor och på golv eller i vems hus man är i (inte bara grannen som har dålig koll på mitt och ditt)   Nåja, inte bara klaga, en ganska nöjd och lycklig tonårsförälder är jag ändock men vad vore livet utan lite klagan?

Snart sätter budgetarbetet oktober 2009 igång, stenhård prioritering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0