näää nu djäv....










jag erkänner, att jag ibland hänfaller åt "slösurfande" , oftast inte slött utan som en medveten handling med tanken att kolla upp kanske en NAS, LED, OTC, SONOS eller varför inte bara nyheterna på Expressen.se men visst ibland halkar jag snett och det blir bara att softa runt.
inget jag erkänner utan försöker få det att framstå som jag jobbar "stackarn jobbar så sent och på helgerna ja till på köpet under semestern" och det är klart jobbwebmailen blinkar nere i aktivitetsfältet som en ikon som förkläde till min ibland uppkomna olat.
att jag jobbar fungerar framför allt bra på gamla mödrar "sitter du där med jobb igen? du måste vila" och blir man då extra ompysslad med en kopp kaffe och laxmacka ja då får man bara passa på att glida på räkmackan.

nu vid tillfället jag vill komma till befann jag mig i ett sådant lite lojt slött surfande runt i cyberrymden när jag kom till en bild som fick nackhåren att resa sig, ingen bild på något opassande eller någon jag känner eller jag själv i en  kommpromenterrande situation, inte alls, inte alls utan egentligen något som skulle göra en liten nybliven whiskynörd varm om hjärtat.
ja just det en bild på några whiskyflaskor av hög och fin kvalite och som förmodligen kostat en hel del.
problemet och det som fick mina nackhår att resa sig var just det att det var MIN whiskysamling!!
min lilla  Quaich Bar uthängd på nätet!!
kommentarena till bilden gjorde det hela inte bättre!

ja, där får man när man i förtroende lämnar sitt lilla hem och Quaich bar i händerna på tonåringar...
nu kanske det är så att inga drums är tagna men ställer jag frågan så får jag ett leende till svar
"vem vet om vi fyllt ut med vatten, du får väl smaka"  
hot om stegling tycks inte hjälpa, nu gäller kätting och lås eller att flytta baren till ett låsbart rum.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0