värt "knepet och knåpet"?




klart man undrar, nu är jag inte ute i sista minuten det är i morgon klockan 23:59.
men att sitta här med: B4, B9,R35, R1-R7 och alla andra blanketter från A-Ö för att inte tala om kvitton och andra lösa dokument.
hade som mål att detta skulle vara gjort för länge länge sedan men naturligtvis inte! nope som vanligt ska det göras under press för att göras.
men nu är jag lite stolt, jag har faktiskt 34 timmar tillgodo och jag är "nog" klar.
men visst kan man undra om det är värt det, det roliga att ha egen låda för "knep och knåp" sedan sitta här i sista minuten så Borg blir nöjd.
visst, lite värt "knep och knåp" betalar dyra jurister, rådgivare och advokater som man i bland kan behöva och hade man inte "knepat och knåpat" skulle juristerna, rådgivarna och advokaterna tärt hårt på nöjes- och Quaichebarskassan.
jag kunde ha gjort det här i går men igår var dagen efter whiskyprovning med en Göteborgare och en Tomatin drickande man från Göteborg spottar inte i en drum Smokehead eller 12-årig Lagavulin och då kan man ju inte vara sämre, nästa gång dricker jag upp hans bar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0