my precious





jodå, så singel jag är så har jag en, en my precious!

en som jag älskar mer än något annat (förlåt barn, min högt älskade hotellgäst tillika älskad älskarinna tillika särbo tillika...., familj och vänner)

men ingen slår my precious 

med my precious delar jag min jobbvardag, min helg, min ensamhet, min sorg och min glädje.


my precious vår första gemensamma resa var några blöta sommarveckor, jag, du my precious , Nina Simon och en smutt Whisky, vi njöt av livet och att bara vara. 

my precious våra mörka resor till dundrandet  av Marvin Gaye sjungande I Heard It Through the Grapevine om och om igen och många många drums Whisky.

my precious i dag är vi som ett slitsamt strävsamt gammalt par.

my precious på morgonen smyger jag in i din famn tidigt innan solen stigit upp och huset vaknat med en kaffe och morgontidningen och bara njuter av din famn som omsluter mig och får mig att möta den nya dagen.

my precious mina arbetsdagar ligger jag i din famn och i din famn är jag som mest kreativ och produktiv.

my precious mina lediga stunder ligger jag i din famn och njuter och bara är.

förlåt mig my precious, jag har burit tanken att byta ut dig, ibland har jag tänkt att du borde var lite mer modern, lite mer inne men jag har förstått att ingen och inget är som du.

min älskade hotellgäst tillika....  brukar svartsjukt fnysa åt dig    
men så fort jag vänder ryggen till så har du my precious lockat henne i din famn  såsom du my precious lockar alla och hon njuter av dig och ett sting av avundsjuks får mig att tränga mig in mellan er för inget får komma mellan mig och dig my precious

i my precious famn kan jag leva resten av min levnads dagar.

  jag älskar dig!





my precious!


Kommentarer
Postat av: Anonym

give it to me,give it now!!

2011-09-28 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0