semester lite här och där




ja, nu pep (eller snart piper) den lilla sommaren i väg och sammfattning så långt är:

Jaha ja!

Jag håller mig till den Holländska forskningen som påvisar att lååång semester är slöseri, man kan inte tanka energi och ork, nope bättre en kort semester här och där.

Ja, just det lite här och där men det känns inte som det fanns lite här och där heller.

Jag brukar klara mig bra utan låååång semester, har gjort det de senaste åren, klarat mig bra på lite här och lite där.  Och har den varit för låååång har jag abrutit den och sagt NOG NU!

fast just nu skulle jag gott kunna säga NOG NU på att det inte finns lite här och där semester, en liten pyttig längre helg där jag bara kunde vara utan åtminstone min dator.
OK! jag tar med mig min telefon så långt kan jag gå

ge mig lite här och där och jag lovar att jag tar med min telefon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0