statistik, kulor och resor







ja, tänk va de sätts igång saker, ett litet bloggande om det lilla livets vedermödor

statistiken skjuter i höjden och kulorna rullar in (nu snackar vi om andra kulor än de som hängs i granen eller som hänger någon annanstans)
visst måste det finnas roligare saker att göra än att läsa bloggar?   eller kanske har jag missat något?   kanske livet är bloggandet, att läsa bloggar och leva genom bloggen (andras eller egen) eller så bloggar vi för att vi har det, ett liv.  

nåja, ligger här och bloggar för roa och passar på att njuta av en drum Oban, att någon kanske  får något att hänga upp sig på för att jag bara ligger här och njuter ja då handlar det väl mest om någon mer än bloggaren.

var kommer resan in?  jodå målet med bloggandet är inte bara att roa utan att få de så berömda kulorna att rulla in (nu var vi inte i grankulan heller...) målet med bloggen var en resa till London, nu tar den mig till NY och snart hamnar jag nog på en välbehövlig semester på ett trevlig litet hotell i Brasilien......



ja, tänk va de sätts igång saker.............








ps: såg en trevlig liten liten adventsstake i dag, undrar var jag kan få tag på en sådan? ds  

  


Kommentarer
Postat av: ansvarig tomtenisse för julkrafs.

Fiina julstakar är inte så svårt att få tag på. Ibland är det som med mycket annat, svaret finns närmre än du anar.

2009-12-02 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0