marinera mig i cognac





cognac är inte min favorit dryck, dricker den ibland för att jag måste och för att det passar sig bäst så ibland.
men i kväll ska jag marinera mig i skiten.
skiten är en fin flaska  courvoisier som jag fått av tacksamma utländska potentater
klart som fan att dom ska vara tacksamma
för att få skiten har jag fått förbereda mig extremt hårt
panodil (mängder av) för att inte avge värme som en vandrande täljstenskamin som man eldat i de senaste 24 timmarna oavbrutet.
fisherman och vicks för att någon överhuvudtaget ska höra vad jag säger
noskapin för att dom inte skall behöva hörselskydd under mina hostattacker
vatten  (hinkvis) för att febern skall ha något att koka och inte skall bränna mitt fett så jag luktar som en  som fastnat i grillen med ena foten. 
nope, det var inte ett för dyrt pris för dem.
priset ska hjälpa mig att piggna upp inför helgen (även om jag redan nu förstår att jag kommer att vakna med ett tungt huvud i morgon om min marinadplan går igenom)

jag kanske borde bjuda hotellgästen på lite av skiten, gästen har ju fått stå ut (frivilligt iofs) med mig utan panodil, fisherman, vicks, noskapin och vatten men iofs så bör ju hotellgäster härdas av verkligheten om de ska vara hotellgäster fortsättningsvis så jag behåller nog skiten för mig själv men mest för att skydda gästen från skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0