tio i köket och en i örat




jag lever just nu omgiven av  flugor
bananflugor i köket som jag jagar med damsugare, städning och sirap.
jag kommer att vinna den kampen om inte nu så med hjälp av vintern.

jag har en fluga i örat

som oavbrutet pratar
oavbrutet pratar om bostäder
jag somnar med nya bostäder
jag vaknar med nya bostäder
och uträkningar om boendekostnader
hur man kan bygga om en trea till en fyra
hur man kan sova i klädkammaren

det kostar mindre att bo på hotell

jag svarar genom att hosta, högt och oavbrutet
i kväll ska jag på cirkus och höra någon prata om att prata
mycket snack och lite verkstad just nu känns det som



Kommentarer
Postat av: flugutrotaren

Köp en flugsmälla och slå ihjäl fanskapet.

Så här kan du inte ha det.....

KÖP TVÅÅÅÅ!!!!

2009-10-11 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0