degraderad





jag har blivit degraderad
jag är inte längre singelpappa med en egen identitet

 (åtminstone inte i tonårsbarnens ögon)

jag fungerar som "tvättomat" åt utflyttad son
"bespisningstant" åt barn som råkar dyka upp
"bankomat" åt tonåringar som jobbar och inte har lärt sig att hushålla med pengarna
"tobaksbutik" åt smygrökare och icke smygrökare
"kan vara bra att ha sak till allt möjligt"

i kväll ser det ut som jag dock tillfälligt uppgraderas till "seansarrangör", vet inte om det är ett uppdrag som jag egentligen vill prata om, ett uppdrag som jag egentligen är stolt över men va f-n i jakten på ny identitet måste man prova allt.....eller?

kanske dags att sätta ner foten?  eller?

(men jag straffar alla i smyg genom att förlänga sommaren och därmed det ljumma vattnet)

Kommentarer
Postat av: mmmm...

De som endast utnyttjar dig för goda ändamål som gagnar bägge parter borde slippa juggelistan och få hett vatten i duschen...

2009-09-13 @ 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0