ensamhetens lov



min desperationen börjar öka!
jag har alltid tänkt mig som en människa som trivs med att vara ensam och inser nu att jag lurat mig själv.
vad gör man i sin ensamhet? jag är en urusel singel som inte klarar av att vara singel mer än på toaletten och knappt det.
behöver människor omkring mig, barn, hundar, festande människor eller hotellgäster
efter flera veckor har hotellgästen checkat ut och jag vandrar runt i mitt hus och är alldeles förfärligt ensam 
(ok, riktigt ensam är jag inte, en son är hemma men hur mycket sällskap är en tonårsson som sitter framför sin dator?)
tittar på min säng och undrar varför köpte jag en så stor om jag nu är singel! jag kommer att drunkna i den och fastna i jättetäcket, sover nog på soffan i natt!!

jag har städat ur kylen, skurat ugnen och lagat riktig mat - är inte detta ett tecken på desperation?

Kommentarer
Postat av: gissa

bara för att vissa har ûbermycket tid över för bloggande har andra fullt upp med att pendla....

Har en ugn som behöver skuras.

Deal? Skurad ugn, mot gratis hotellnatt, HETT bad och champagne?

2009-09-09 @ 11:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0