alien






läste en intressant artikel häromdagen.
"20% av världen befolkning tror att deras grannar är utomjordningar"
visst kan man ibland undra över hur folk är funtade, att 20% skulle vara utomjordingar?

tror inte riktigt på det.
nej, funderar man och gör en mer noggran analys av läget på omgivningen inser man snabbt att det max kan handla om 0,4% av grannarna som kommer från en annan planet, fast det är klart det beror ju på hur snävt man drar gränsen och jag är ganska generös i det fallet.
tänkte att om fler är med i populationen så kanske jag hittar fler aliens men riktigt så blev det inte.
själv tänkte jag snart ta min lilla rymdfarkost, packa min Quaich bar och sätter mig på en lugnare planet i avvaktan på att de ryggradslösa helt har tagit över eller flyttar någon annanstans. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0