bland snuva och dyra D&G







förfallet är totalt!

en helg som var välplanerad och välfylld med utegång och storshopping blev snorpapper och ett par
Dolce & Gabbana kalsonger.
Lördagen spenderades under täcket med en bok medans andra fick vara ute och roa sig, nåja det fixar jag man kan inte vara på topp hela tiden men visst lite bittert är det när de kommer folk och hotellgäster inrumlandes sent på natten efter en helkväll på stan.
bittert är det att resa 40 mil för att shoppa kläder och komma hem med bara ett par kalsonger, nåja inte vilka kalsonger som helst utan ett par D&G men det kompenserar inte riktigt, riktigt den lilla taggen.... (och heller inte bensinkostnaden)
jag försökte verkligen jag kämpade gick runt runt runt och kände, klämde och bedömde men nej inget föll i smaken och inget blev provat (jo jag prövade en hel del skor, snygga skor iofs men....nej det blev inte vi)
skyller på förkylningen, inte riktigt i toppform och jag handlade en hel del kläder för någon vecka sedan och hade det varit lite kapitalvaror, kanske en samsung tv, nas eller en sonos då hade jag slagit till.......
men fick i alla fall en trevlig resa med "ladsen" så det var värt det både bensin och bitterhet  och jag fick ju äta en pizza och det var inte igår (spinning i mängder så fort jag är frisk)
bittert är dock utegången men det kommer jag att ta igen med råge och då har jag i alla fall nya snygga och mycket dyra D&G under, för vem vet.........






Kommentarer
Postat av: Sussi

Nästa gång det blir utgång ska du få extra goda drinkar bara för att det var så synd om dig.

(Lite synd om om andra var det allt som saknade trevig danspartner.)

2010-02-01 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0