kan livet bli bättre U2 x 2




två dagar i Götet med U2 x 2 och barnen, kan livet bli bättre? I går på Ullevi och i dag sittande i bastun  på hotellets spa avdelningen med direkt insyn till konserten
Visst har jag missat WGCC och en hel natts dans men fått uppleva grymt bra konsert!!!
(man kan ju inte klaga över det man inte har (med sig!!) utan vara glad för det man har)

Och efter sommarens konsertresande till Berlin och konserten med Simple Minds , festande, dansande och förra helgen i Smögen med dansande på bryggan och påföljden av att få bära sällskapet från dansgolvet till hotellet (hon skyllde på för mycket dans men jag tror att det var alla GT´n ) kan även en singelman behöva en lugn helg med bara bra musik, softande och barn. 
Är sommaren slut eller har den bara börjat? Är man fortfarande singel i Stochholm sommaren 2009?  eller kanske en lycklig hotellägare!!

Whisky?  Japp! massor av god, Oban, Laphroaig och Caol Ila, jobbar hårt för att skapa mitt eget "The Quaich bar" 
äterkommer om det!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så härligt det låter och så trevligt du skriver (igen):) Vad jag önskade att jag var med dig på U2!! Kramar från mig

2009-08-05 @ 08:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0