...........en mycket seriös dag

.....morgonen började bra! med att jag drog mig i min säng så jag missade träningen klockan 07:00 fortsatte missa en läkartid och ett möte men sedan ryckte jag upp mig och gjorde ett absolut seriöst försök att arbeta och lyckades bra med både det ena och andra och blev på slutet riktigt seriös och produktiv men fullständigt slut av allt seriöst arbete.
Och hela dagen har jag  längtat efter min JURA ENA3.  Hann med en rivig och tuff spinning och en skön bastu också.
Avslutade kvällen med ett restaurangbesök med dottern innan vi gick på bio och tittade på TERMINATOR SALVATION, ja man kan nog säga att dagen slutade lika oseriöst som den började och nu sitter jag här, bloggar, sms:ar leker med min JURA och därtill läser jag M3 för att hitta nya oseriösa prylar för en icke seriös man.



TERMINATOR SALVATION

Seriöst,  förvänta er ingen recension vill du ha en lättunderhållen film eller sova i två timmar så slå till endast 100 pix men den håller inte lika länge som en JURA eller en god Whisky, i dag blir det nog en drum Talisker.                                                                                                                                          







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0