MARATHON HELG

Kan singellivet vara som ett Marathon?  Just nu känns det som jag inte sprungit ett utan flera varv, fortsätter mitt singelliv på det här sättet (fasa sommaren har inte ens börjat!) har jag nog snart kraschat men då som en Lyckligt kraschad man!
Marathon då? Nej jag sprang inte men det gjorde min systerdotter Jeanette som jag mötte upp i stan i fredags hade en trevlig middag hemma med henne och barnen (lyckades du sova med allt liv i huset?)
Körde Jeanette till stadion på lördag morgon önskade henne lycka till och for hem för att väcka barnen då Hedis jagade oss för en picknick på Djurgården där vi skulle heja på våra respektive tävlande (inbördes tävlan om vem av Jeanette eller Patrik skulle gå på bästa tid)
Har ni försökt kolla in en av 18000 marathon löpare som springer förbi då vet ni hur det är att bli yr!!!   Men vi lyckades och min tävlande låg före.
En underbar picknick med Hedis och barnen i en värme som vi njöt av men inte våra tävlande!


 


.


GRATTIS JEANETTE som sprang in på 4.10.56   
Grymt stolt är jag och naturligtvis vann hon med råge över Patrik



Kvällen avslutades med  vänner på WGC och discodans till sent natten avslutades med whisky, soluppgång  och frukost på mitt hotell!.

Jeanette bangade på förfesten och det är kanske inte konstigt ;-) hon fick sig välförtjänt sömn.  Söndagen avslutades efter promenerande, shoppingoch latte vid havet med öl på FLYT, en libanesisk meze middag och lite mer öl på Snaps.
I dag är det måndag, veckan har bara börjat och jag har inte hunnit träna under helgen tur nog spann jag på fredag morgon.   Kanske man ändock skulle skaffa sig en racercykel och kunna susa fram på vägarna MC-kortet ligger lite på is just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0