ny strategi




jag har en ny strategi:

att inte se!

kom hem idag, glad i hågen, nöjd över dagen, känns som saker är på G jobbmässigt och att jag snart kan börja på något nytt utmanande (nu ska man inte ropa hej...)

nåväl kommer hem som sagt var och jag kommer hem till ett hem som ser ut som värsta restaurangen!
mina tonårssöner med flickvän har varit hemma ensamma en kväll och natt (jag har jobbat och bott på ett litet fint hotell)

hur i H kan tre små tonåringar få ett hus att se ut som en restaurang,  såg det ut som matsalen på Riche då vore det ok men nu pratar vi inte matsal utan som disken i en större restaurang där diskpersonalen gått i strejk pga trakasseri och diskriminering!!!! 

vill  poängtera att det inte är fel på diskmaskinen!
kylen har inte gått sönder och därav sparande av mat i kastruller på spisen över natten (kanske de trodde att maten behöver svalna, kloka barn isf!)
nej soffan behöver inte torkas mig veterligen men nu sitter jag här i soffan som är full med blöta handdukar.
 
nåväl min strategi:
jag bryr mig inte! (gud vad jag mår illa!)
jag gör absolut inte! (hur ska jag stå ut?)

nåväl vi får se vem som kryper till korset (förmodligen jag!)

för jag kan inte fly genom att ta in på ett litet fint hotell då den lilla fina hotellägarinnan tagit in på ett hotell på varmare breddgrader och lämnat mig singlandes ensam så i veckan och helgen blir det riktigt singelröj i city!!

i kväll skall jag i alla fall njuta av en drum av oban som jag nu får inta i min säng, i övriga huset kan jag ju inte vara utan att bli överfallen av flugorna som dansar runt den skitiga disken eller råttor som äter kvarglöm mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0